Hallo allemaal
Vandaag zijn mijn vriend en ik in Chaam ( brabant) Geweest
Poeh moet zeggen dat het echt werkt!!!
Je word met de beide benen op de grond gezet je voelt het letterlijk !! Als er mensen zijn die moeite hebben met visualiseren zoals ik zijn er makkelijke trucjes..
ALs je gaat staan en hard op zegt aura zak door de grond, dit voel je al, en daarna elke dag hard op zeggen aura zak naar de grond!!
OOk het afsluiten kan je zeggen ik stap nu in een ei met een gouden rand dat werkt tot (bijvoorbeeld) de volgende dag..
Voor mij waren het fijne tips ik hoop dat iemand hier er wat aan heeft!!
Verder tja in mijn vorige leven bleek ik met duistere krachten aan de gang te zijn hekserij het toeval wil dat ik nu werk in een spirituele winkel en de eigenaresse is een Witte Heks...
HIHi daar kan ik leren hoe het wel moet !!!
Oke ik ga weer verder met vertellen want ik dwaal af...
Onze zielen bleken niet goed in ons lichaam te zitten, niet op de goede plek, dus deze werden door engelen weer goed neergezet.. en je voelt letterlijk dat je achter over werd getrokken echt heeel apart...
Verder werd mij verteld dat ik alle symbolen had om eventueel energien te geven aan andere mensen of aan mezelf zonder dat ik daar verder ingewijd voor hoeft te worden..Dit is ook getest en ik voelde dat ik verschillende soorten energien uit mijn handen voelde stromen!!!
Kortom veel gebeurd..
Toen we thuis kwamen naar een reis van ongeveer 1.5 uur met de trein voelen wij de werking nu optimaal en ik kan zeggen dat ik er geen spijt van heb en dat het mij persoonlijk goed heeft gedaan!!
Oja ik mocht ook nog een kaart trekken ( hahahahaha wij zijn druk op zoek naar woning) en jahoor kreeg ik een kaart met thuis er op wat verwees naar een verhuizing, basis plek... Heel toevallig hahahhaahahaa..
Ik kan zeggen dat ik heelveel moois heb gevoeld en ik er zeker geen spijt van heb en dat het echt werkt, ben echt heel blij dat wij gegaan zijn !!!
En er zijn entiteiten verwijderd !! Vanmorgen twijfelde ik opeens, later kwam ik erachter dat die entiteiten dat niet wilde en dat ik mij mogelijk daarom zo voelde..
Het was een mooie dag ( ook al waren wij nat geregend) maar dat mocht de pret niet drukken!!
groetjes Kristal 32